Klachten

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over het Echocentrum Apeldoorn. Klantvriendelijkheid en optimale zorg staan bij ons hoog in het vaandel. Toch kan het voorkomen dat u opmerkingen heeft, dat er iets misgaat en dat u niet tevreden bent.

U kunt dit het beste bespreken met de behandelend echoscopiste. Wij stellen het op prijs als u uw ongenoegen met ons bespreekt, zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. Ook kunnen wij met uw opmerkingen de kwaliteit van onze zorg verbeteren. U kunt er van op aan dat wij uw klacht serieus nemen en vertrouwelijk behandelen.

Bij een klacht gaat onze voorkeur uit naar het zoeken van een oplossing voor uw ongenoegen of klacht, zo dicht mogelijk bij de plaats waar deze is ontstaan. Wij verzoeken u daarom eerst contact met het centrum op te nemen om te trachten tot overeenstemming te komen. 

Mocht dit voor u geen bevredigend resultaat bieden dan schakelen we een externe klachtenfunctionaris in van het CBKZ. Voor meer informatie, zie www.klachtverloskunde.nl.